ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Ο πιο καλός Receptionist

υπάλληλος υποδοχής ή αλλιώς receptionist είναι η καρδιά του εκάστοτε ξενοδοχειακού καταλύματος.
Υποδέχεται και καλωσορίζει τον κόσμο που φτάνει στο κατάλυμα, αλλά είναι και ο φύλακας άγγελος για την καλή και ευχάριστη διαμονή κάθε πελάτη.
Παρακάτω είναι 10 από τα πιο σημαντικά καθήκοντα ενός υπαλλήλου υποδοχής.

Ένας καλός receptionist πρέπει να μπορεί:

  • Να καλωσορίζει τους πελάτες με χαμόγελο και ευγένεια.
  • Να διεκπεραιώνει την άφιξη των πελατών.
  • Να φροντίζει να λαμβάνει τα ορθά στοιχεία των πελατών και να τα διαχειρίζεται με ασφάλεια.
  • Να διεκπεραιώνει την αναχώρηση των πελατών.
  • Να διαχειρίζεται υπεύθυνα το ταμείο.
  • Να διαχειρίζεται το τηλεφωνικό κέντρο.
  • Να ενημερώνει με υπευθυνότητα και συνέπεια το σύστημα κρατήσεων.
  • Να χειρίζεται και να επιλύει τυχόν παράπονα πελατών.
  • Να γνωρίζει για οποιαδήποτε εκδήλωση του ξενοδοχείου και να είναι σε θέση να δίνει πληροφορίες.
  • Να διαχειρίζεται τους λογαριασμούς των πελατών του ξενοδοχείου
x

αναφορά προβλήματος

η εμπειρία σας στην ιστοσελίδα είναι σημαντική για εμάς! αποστολή ανώνυμων στοιχείων χρήστη (?)
συμφωνώ με του όρους χρήσης