ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Δημιουργήστε ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον.

Είναι καλό το εργασιακό σας περιβάλλον;
Παρακάτω θα βρείτε κάποιους τρόπους που αν τους εφαρμόσετε είναι σίγουρο ότι οι υπάλληλοι σας θα έρχονται με χαρά στο γραφείο.

Όταν έχετε υπαλλήλους να μανατζάρετε, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνετε για αυτούς , είναι το να δημιουργήσετε το κατάλληλο κλίμα στην δουλειά. Όλοι έχουμε ακούσει άσχημες ιστορίες για άσχημες εργασιακές εμπειρίες και κακά αφεντικά και αυτό που έχουν αυτά τα 2 κοινό, είναι το αρνητικό εργασιακό περιβάλλον. 

Η απόδοση και τα κίνητρα ενός εργαζομένου, επηρεάζονται πολύ από το εργασιακό του περιβάλλον. Θέλετε οι υπάλληλοι σας να σας σέβονται, όχι να σας φοβούνται. Το να δημιουργήσετε ένα όμορφο και θετικό εργασιακό περιβάλλον θα φέρει πολύ πιο καλά αποτελέσματα στην αποδοτικότητα των υπαλλήλων σας αλλά και της επιχείρησης γενικότερα.

Καθαρή Επικοινωνία

Μια καλή επικοινωνία μεταξύ του εργαζομένου και του αφεντικού είναι πολύ σημαντική για την εργασιακή τους σχέση. Οι υπάλληλοί σας πρέπει να καταλάβουν τι θέλετε από αυτούς να φέρουν εις πέρας και να κατακτήσουν, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να έχετε και μια ιδέα για το τι περιμένουν και αυτοί από εσάς. Πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία στην επικοινωνία μεταξύ σας.

Το κλειδί για μια καλή επικοινωνία στην δουλειά είναι να είστε ξεκάθαροι και ευθύς. Αν υπάρχουν θέματα μην τα αποφεύγετε και κάνετε πως δεν υπάρχουν. Θέστε το ζήτημα αμέσως και ξεκαθαρίστε γιατί υπάρχει. Ειδικά αν έχετε άσχημα νέα, είναι πολύ καλύτερο να είστε ευθύς και άμεσοι.

Ακούστε τις ιδέες όλων.

Ο καθένας από τους υπαλλήλους σας, είναι στην εταιρία αυτή για έναν λόγο. Ενθαρρύνετέ τους να πουν τις ιδέες τους. Ακόμα κ αν η ιδέα αυτή χρειάζεται δουλειά ή δεν είναι απόλυτα υλοποιήσιμη. Αυτό θα τους δείξει ότι κάθε άτομο της ομάδας μετράει και οποιαδήποτε συμβολή τους είναι σημαντική.

Κανονίστε συγκεκριμένες ώρες μέσα στην ημέρα, όπου η πόρτα του γραφείου θα είναι ανοιχτή και επιτρέψτε τους να σας παραθέτουν τις ιδέες τους. Ενθαρρύνετε τα μέλη της ομάδας, ειδικά τους πιο ήσυχους, με το να τους ζητάτε άμεσα την δική τους συμβολή, κάτι το οποίο θα τους βοηθήσει να καταλάβουν και να εδραιώσουν ότι η γνώμη τους μετράει. Κάτι τέτοιο επίσης κρατάει τους υπαλλήλους και σε μια δημιουργικότητα, ψάχνοντας όλο και καλύτερες ιδέες βελτίωσης της εργασίας.

Αναγνωρίστε την δουλεία του άλλου.

Είναι πολύ καλή ιδέα να επιβραβεύετε έναν υπάλληλο που κάνει καλή δουλειά. Το να αναγνωρίζετε την δουλειά του άλλου, τον βοηθάει αυτόματα να συνεχίσει να την κάνει καλά. Επίσης δείχνει ότι γενικά αναγνωρίζεται η προσπάθεια κάποιου και βοηθάει όλους να κατευθυνθούν προς τα εκεί.

Η ώρα των meetings είναι μια καλή ώρα να αναγνωρίσετε την δουλειά των υπαλλήλων σας. Μπορείτε να αφιερώσετε δύο λεπτά από το meeting και να τους μιλήσετε για την καλή τους απόδοση. Κάποιες επιβραβεύσεις επίσης που είναι οικονομικά αποδοτικές είναι το να επιτρέψετε σε κάποιον να φύγει νωρίτερα, ή να έρθει αργότερα ή ακόμα και κάποιο δώρο πχ.  μια δωροεπιταγή.

Υπάρχουν για παράδειγμα κάποιες εταιρίες που ασχολούνται με marketing διαδικτύου, οι οποίες επιβραβεύουν τους υπαλλήλους τους, αν αυτοί περνάνε χρόνο εκτός εργασίας, με το να διαβάζουν βιβλία που έχουν να κάνουν με τον κλάδο εργασίας τους,  αν μαθαίνουν κάποιον κώδικα ή κάνουν κάποια σεμινάρια. Ορισμένα δημιουργικά κίνητρα που προσφέρουν περιλαμβάνουν εισιτήρια για δραστηριότητες, συνδρομές Netflix και αν κάποιος εργαστεί σκληρά μπορεί να κερδίσει ακόμα και ένα μεγάλο ταξίδι.

Δείξτε την εμπιστοσύνη σας.

Γνωρίζετε τους γονείς που «αιωρούνται» πάνω από τα παιδιά τους συνεχώς και ποτέ δεν τους δίνουν χρόνο να αναπνεύσουν; Δεν θέλετε να είστε ένας χώρος εργασίας ισοδύναμος με αυτό.

Το ένστικτό σας μπορεί να σας λέει ότι πρέπει να τα διαχειρίζεστε όλα και να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν όπως πρέπει και θέλετε, αλλά αυτό μόνο αρνητισμό μπορεί να φέρει στο εργασιακό σας περιβάλλον.

Υπήρξε κάποτε ένα αφεντικό που διάβαζε ότι email έστελνε κάποιος από το γραφείο. Και σε πολλές περιπτώσεις παρέμβαινε στον τρόπο εργασίας και επικοινωνίας των υπαλλήλων.
Όλοι ένιωθαν ότι τους παρακολουθούσαν και αυτό δημιουργούσε μια περίεργη ατμόσφαιρα.

Χαλαρώστε και αφήστε τους υπαλλήλους σας να κάνουν την δουλειά τους. Πρέπει να εμπιστεύεστε ότι θα την κάνουν καλά. Στο κάτω κάτω γι’ αυτό τους προσλάβατε.
Φυσικά πρέπει και καλό είναι να τους τσεκάρετε και να παρεμβαίνετε, αλλά αυτό πρέπει να γίνεται περιοδικά και όχι  συνεχόμενα, γιατί είναι ένα επιπρόσθετο βάρος στην απόδοσή τους.

Να περνάτε καλά.

Οι υπάλληλοί σας, περνάνε 8 ώρες από την ημέρα τους στο γραφείο. Το να διατηρείτε το επαγγελματικό ύφος είναι σημαντικό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι και βαρετό. Ένας χαρούμενος υπάλληλος θα αποδώσει πολύ καλύτερα από έναν δυστυχισμένο ή βαριεστημένο.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να είστε και επαγγελματίες αλλά ταυτόχρονα να περνάτε και καλά. Μπορείτε να τους επιτρέψετε για παράδειγμα να διακοσμήσουν τον χώρο που δουλεύουν, και έτσι θα αναδείξουν και την προσωπικότητά τους. Σημαντικό επίσης είναι να τους ενθαρρύνετε να κάνουν διαλείμματα κατά την διάρκεια της ημέρας, κάτι που θα τους κάνει πιο χαρούμενους και παραγωγικούς. Τέλος πολύ καλές είναι και κάποιες δραστηριότητες ομαδικές μεταξύ των συναδέλφων, εντός και εκτός εργασίας που βοηθούν τις μεταξύ σας σχέσεις αλλά και την διάθεση όλων.

Δείξτε τον δρόμο.

Ως υπεύθυνος, είστε αυτός που θέτει τους τόνους και δείχνει τον δρόμο στους υπαλλήλους σας. Αν είστε κατσούφης, γκρινιάρης, καχύποπτος και αρνητικός, όλοι υπόλοιποι θα αντιδρούν με τον ίδιο τρόπο. Αν παραμείνετε θετικοί, το εργασιακό σας περιβάλλον θα ανταποκριθεί σε αυτό. Το χαμόγελο είναι μεταδοτικό, αλλά και η μιζέρια το ίδιο.

Να είστε άνετοι και ενθαρρυντικοί με τους υπαλλήλους σας. Να τους ακούτε και κρατήστε συνεχή επικοινωνία. Άπαξ και δημιουργήσετε μια φορά ένα θετικό περιβάλλον εργασίας, θα είναι και πιο εύκολο να το διατηρήσετε.

x

αναφορά προβλήματος

η εμπειρία σας στην ιστοσελίδα είναι σημαντική για εμάς! αποστολή ανώνυμων στοιχείων χρήστη (?)
συμφωνώ με του όρους χρήσης

Facebook Facebook Facebook Facebook Facebook