ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Αντιπρόσωποι Πωλήσεων B2B, Digital Marketing Agency, Αθήνα

ΚΑΝΕ ΑΙΤΗΣΗ
ΚΩΔΙΚΟΣ: MD22691

περιγραφή εργασίας:

Η MANDYNAMIC είναι η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνική εταιρεία προσωρινής απασχόλησης, που εξειδικεύεται στα πεδία της αναζήτησης και της εκμίσθωσης προσωπικού. Στην πολυετή λειτουργία της, η εταιρεία έχει εξυπηρετήσει αποτελεσματικά περισσότερες από 3.000 επιχειρήσεις και έχει διαθέσει πάνω από 50.000 εργαζόμενους.  Η MANDYNAMIC για λογαριασμό πελάτη της Εταιρείας Digital Marketing Agency αναζητά Αντιπρόσωπο Πωλήσεων B2B για την κάλυψη περιοχών της Αθήνας. Ως Αντιπρόσωπος Πωλήσεων B2B θα αναπτύξετε αποτελεσματικές στρατηγικές πελατών και θα μεσολαβήσετε με επιτυχία μεταξύ της διοίκησης και των υφιστάμενων πελατών, με σκοπό την επίτευξη στόχων της εταιρίας όσον αφορά τον ετήσιο κύκλο εργασιών που πρέπει να επιτευχθεί. Αρμοδιότητες:
  • Επίτευξη του ετήσιου στόχου πωλήσεων, προωθώντας και προβάλλοντας τις υπηρεσίες της εταιρείας για λήψη ασφαλών επιχειρηματικών αποφάσεων
  • Ανάπτυξη και διατήρηση του πελατολογίου χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης, διατηρώντας σταθερή και συχνή επικοινωνία με τους πελάτες
  • Διασφάλιση της αποτελεσματικής επικοινωνίας μεταξύ των καταστημάτων και των εσωτερικών ομάδων υποστήριξης της εταιρείας
  • Αντιμετώπιση και επίλυση βασικών παραπόνων πελατών
  • Λειτουργία ως το κύριο σημείο επαφής μεταξύ των βασικών πελατών και των εσωτερικών ομάδων
  • Επίβλεψη των λογαριασμών που έχουν ανατεθεί σε κάθε βασικό πελάτη
  • Συνεργασία με τα εσωτερικά τμήματα διαφήμισης, marketing, πωλήσεων και logistics της εταιρείας, με σκοπό τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών
  • Σύνταξη reports σχετικά με την επίτευξη των KPI’s
  • Πλήρης κατανόηση των αναγκών και απαιτήσεων των βασικών πελατών και προετοιμασία προσαρμοσμένων λύσεων
  • Διαπραγμάτευση συμβάσεων με βασικούς πελάτες και τήρηση καθορισμένων προθεσμιών για την εκπλήρωση των μακροπρόθεσμων στόχων κάθε πελάτη
Απαραίτητα Προσόντα:
  • Αντίστοιχη προϋπηρεσία θα εκτιμηθεί
  • Αναπτυγμένες κοινωνικές δεξιότητες (ευγένεια, αναγνώριση του πλαισίου της επικοινωνίας και του προφίλ του συνομιλητή)
  • Εξωστρέφεια, ευχέρεια λόγου και άνεση στην επικοινωνία με το κοινό
  • Διαπραγματευτικές ικανότητες, πειστικότητα στο λόγο, δεξιότητες επιχειρηματολογίας
  • Αποτελεσματικότητα και συνέπεια
  • Ευχέρεια στη χρήση νέων τεχνολογιών
  • Γνώσεις Ms Office
  • Χρήση προγράμματος CRM για την καταγραφή της πορείας των πελατών ανά στάδιο (lead, meeting, offer, agreement)
Παροχές:
  • Full-time απασχόληση
  • Μηνιαίο Βonus με βάση την επίτευξη στόχων
  • Καλύπτονται έξοδα μετακίνησης (κάρτα καυσίμων ή κάρτα απεριόριστης χρήσης ΜΜΜ)
  • Εταιρικό κινητό τηλέφωνο και tablet
  • Διαρκής εκπαίδευση σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών και νέων τεχνολογιών
x

αναφορά προβλήματος

η εμπειρία σας στην ιστοσελίδα είναι σημαντική για εμάς! αποστολή ανώνυμων στοιχείων χρήστη (?)
συμφωνώ με του όρους χρήσης

Facebook Facebook Facebook Facebook Facebook