περιγραφή εργασίας:
Η MANDYNAMIC είναι η μεγαλύτερη εταιρεία ανθρώπινου δυναμικού στην Ελλάδα, που εξειδικεύεται στα πεδία της αναζήτησης και της διάθεσης προσωπικού. Στην πολυετή λειτουργία της, η εταιρεία έχει εξυπηρετήσει αποτελεσματικά περισσότερες από 3.200 επιχειρήσεις και έχει διαθέσει πάνω από 65.000 εργαζόμενους.
Η MANDYNAMIC αναζητά υπάλληλο διαχείρισης εξερχόμενων κλήσεων εκ μέρους τηλεφωνικού κέντρου στην περιοχή της Αττικής.
Αρμοδιότητες:
- Επικοινωνία με υπάρχοντες πελάτες για την προώθηση τραπεζικών προϊόντων.
- Παροχή συμβουλών και εξατομικευμένων λύσεων ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών.
- Διατήρηση επαγγελματικών σχέσεων με τους πελάτες μέσω τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
- Καταγραφή και ενημέρωση των στοιχείων πελατών στο σύστημα CRM.
- Επίτευξη των μηνιαίων στόχων πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών
- Γνώσεις Η/Υ
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχες θέσεις ( θα συνεκτιμηθεί)
- Γνώσεις αγγλικής γλώσσας
- Ευχέρεια στην επικοινωνία
- Ευγένεια – Ομαδικό Πνεύμα
- Σταθερό ωράριο Δευτέρα - Παρασκευή 08:30- 16:30
- Συνεχή εκπαίδευση
- Άριστο περιβάλλον εργασίας
- Ευκαιρίες ανέλιξης
- Εύκολη πρόσβαση στον χώρο εργασίας με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς