ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Πως τα Social Media επηρεάζουν την εργασία σας.!!!

Για τους περισσότερους από εμάς, το να συμμετέχουμε ενεργά στα social media είναι μεγάλη διασκέδαση αλλά και ένας τρόπος να μένουμε συνδεδεμένοι με τους άλλους. Φωτογραφίες των διακοπών, αστείες φωτογραφίες και άρθρα, έγκυρα άρθρα ειδήσεων, μηνύματα από τους φίλους, όλα αυτά δηλαδή που θέλετε να μοιραστείτε με τον κόσμο. Αυτά που αναρτούμε είναι σήμερα το κύριο εργαλείο επικοινωνίας μας.
Αλλά, είναι πιθανό ότι κάτι που έχετε αναρτήσει» να φρενάρει την επιτυχία στην αναζήτηση εργασίας σας, ή το ψηφιακό σας αποτύπωμα - να σας εξασφαλίσει τη δουλειά των ονείρων σας;

Εν συντομία: ναι. Θα σας πούμε για το πώς η χρήση των μέσων ενημέρωσης μπορεί να εμποδίσει - ή να βοηθήσει - την καριέρα σας.

Δεν έχετε που να κρυφτείτε...

«Είστε πιθανόν πιο εκτεθειμένοι από όσο νομίζετε»
Αρκεί να  “Googλάρετε” το όνομά σας.
Η τωρινή τάση στις προσλήψεις σήμερα ορίζει το να βλέπεις έναν υποψήφιο ως ένα ολοκληρωμένο άτομο και όχι ως κάποιον που θα διεκπεραιώνει μια συγκεκριμένη λειτουργία – εργασία, για αυτό και θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί στο τι βγάζετε στο ίντερνετ.

Σκεφτείτε το σαν να κάνετε Online γνωριμίες. Το πώς παρουσιάζεις τον εαυτό σου εκεί, πρέπει να ταιριάζει και με το ποιος είσαι πραγματικά.

Αυτό ακριβώς συνέβη και σε μια ιδιοκτήτρια γυμναστηρίου CrossFit, η οποία αποφάσισε να προσθέσει έναν προπονητή στο προσωπικό της. Το γυμναστήριο, έχει μια συγκεκριμένη φιλοσοφία, η οποία αφορά την θετική προσέγγιση του σώματος και την ευεξία της γυμναστικής. Οι προπονητές που προσεγγίζουν το fitness κυρίως ως εργαλείο για την απώλεια βάρους και όχι για την καλή υγεία και κατακρίνουν αυτό τον τρόπο προσέγγισης δεν κάνουν για την επιχείρηση.
Οποιοσδήποτε υποψήφιος, του οποίου η διαδικτυακή του παρουσία, περιέχει και χρησιμοποιεί γλώσσα που βασίζεται σε προσβολή και αρνητικότητα είτε του σώματος είτε του φαγητού, απορρίπτεται.

Η υποψήφια που είχε στο μυαλό της η ιδιοκτήτρια είχε εξαιρετικές συστάσεις και είχαν κάνει μια πολύ καλή συνομιλία κατά την διάρκεια της συνέντευξης. Τόσο καλή που της είχε απαντήσει σχεδόν θετικά στο ότι θα έπαιρνε την δουλειά. Έπειτα η ιδιοκτήτρια τσέκαρε τα social media της υποψήφιας, και ανακάλυψε ιδέες και αναφορές που ήταν αντίθετες με την φιλοσοφία του γυμναστηρίου. Συνειδητοποίησε λοιπόν πως η υποψήφια δεν θα ταίριαζε στο δικό τους υποστηρικτικό και πελατοκεντρικό περιβάλλον.

Θολές Γραμμές

Όταν πρόκειται για κοινωνικά μέσα, υπάρχει επίσης μια μεγάλη γκρίζα περιοχή γύρω από το εάν είστε μόνο εσείς ή είστε ο εκπρόσωπος της εταιρείας που σας απασχολεί. Και, αυτό έπαθε η Ελένη φέτος όταν μέσα από προσωπικό λογαριασμό του Twitter της επέκρινε μια απόφαση που έκανε ο εργοδότης της.
Μέσα σε μισή ώρα από την ανάρτησή της, το αφεντικό της, της έστειλε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να πάει να συναντήσει τον προσωπάρχη. Αλλά η συνάντηση αποδείχτηκε ότι δεν αφορούσε μόνο την συγκεκριμένη ανάρτηση αλλά και για το περιεχόμενο παλαιότερων tweets που είχε κάνει. "Όλα πήραν μεγαλύτερη διάσταση από ότι περίμενα", λέει η Ελένη.
Τελικά, δεν απολύθηκε και της έγινε μια επίπληξη. Αλλά η στάση του αφεντικού απέναντί της άλλαξε μέσα σε μια νύχτα. "Δεν υπήρχε πλέον επαφή με τα μάτια, και δεν αισθανόμουν πλέον σαν να ήμουν μέλος της ομάδας", λέει. Νιώθοντας αυτή την ατμόσφαιρα η Ελένη επέλεξε να σταματήσει μερικές εβδομάδες αργότερα.

Σωστές Πρακτικές...

Μπορείτε να είστε έξυπνοι όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές για να ξεκινήσετε..

  • Σκεφτείτε πριν αναρτήσετε...

Επειδή κάθε ανάρτηση ή σχόλιο κάνετε θα σας ακολουθεί για πάντα στον κυβερνοχώρο, να σιγουρευτείτε ότι είστε περήφανοι για κάθε τι που γράφετε. Αν μπορείτε να ζήσετε με αυτό σαν κομμάτι της ζωής σας, τότε πιθανόν να είναι εντάξει.  

  • Προσοχή στα κρυφά σημεία

Το internet συχνά κρύβει εκπλήξεις — και κάτι που φαίνεται αθώο εξ αρχής μπορεί να είναι προσβλητικό για κάποιον άλλον. Και πολύ πιθανόν η ανάρτησή σας να παρερμηνευθεί. Οπότε αν δεν είστε εξοικειωμένοι με ένα θέμα ή δεν το γνωρίζετε αρκετά, είναι καλύτερο να το αποφύγετε.

  • Κάντε τα SocialMedia να δουλεύουν για σας.

Προσπαθείτε να βρείτε μια δουλειά στον χώρο της μόδας; Τότε δημιουργήστε ένα προφίλ που είναι εστιασμένο στην μόδα, έτσι ώστε να λειτουργήσει θετικά όταν κάποιος πιθανός εργοδότης κοιτάξει το προφίλ σας μετά από δική σας αίτηση. Ελπίζετε να εργαστείτε στην βιομηχανία του περιβάλλοντος; Κάνετε συχνά σχόλια σε συζητήσεις που αφορούν στο θέμα αυτό, έτσι ώστε να δείξετε ότι είστε γνώστης του αντικειμένου. Με το να επεκτείνετε το ψηφιακό σας αποτύπωμα με αυτόν τον δημιουργικό τρόπο, θα δώσετε σε πιθανούς εργοδότες σας την δυνατότητα να αποκτήσουν μια πιο σφαιρική εικόνα για τον εαυτό σας και το τι μπορείτε να προσφέρετε στην εταιρία τους καθώς και μεγαλύτερες πιθανότητες να τους πείσετε να σας προσθέσουν στην ομάδα τους. 

  • Ασφαλίστε τις ρυθμίσεις σας.

Κάντε το δύσκολο σε εργοδότες να βρίσκουν προσωπικές σας πληροφορίες. Εξοικειωθείτε με τις ρυθμίσεις του Facebook όσον αφορά την ιδιωτικότητά σας και δημιουργήστε διάφορες λίστες όπως: Επαγγελματικές επαφές, Οικογένεια, Στενοί φίλοι κτλ. Και έπειτα περιορίστε συγκεκριμένες ομάδες από το να βλέπουν συγκεκριμένες αναρτήσεις. 

Μια άλλη επιλογή είναι να κρατήσετε ένα προφίλ ή κάποιες πλατφόρμες καθαρά ατομικές και ιδιωτικές όπου εκεί θα αναρτείτε τις φωτογραφίες σας και ότι περιεχόμενο θέλετε να μοιραστείτε και κάποια άλλα προφίλ ή πλατφόρμες δημόσια, έτσι ώστε να δημιουργήσετε ένα επαγγελματικό προφίλ στο οποίο θα παρουσιάζετε θέματα που αφορούν την δουλειά σας και θα αλληλεπιδράτε με εργοδότες.

x

αναφορά προβλήματος

η εμπειρία σας στην ιστοσελίδα είναι σημαντική για εμάς! αποστολή ανώνυμων στοιχείων χρήστη (?)
συμφωνώ με του όρους χρήσης