περιγραφή εργασίας:
Η MANDYNAMIC είναι η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνική εταιρεία προσωρινής απασχόλησης, που εξειδικεύεται στα πεδία της αναζήτησης και της εκμίσθωσης προσωπικού. Στην πολυετή λειτουργία της, η εταιρεία έχει εξυπηρετήσει αποτελεσματικά περισσότερες από 3.000 επιχειρήσεις και έχει διαθέσει πάνω από 45.000 εργαζόμενους.
Η MANDYNAMIC αναζητά Quality Analysts για τον ποιοτικό έλεγχο των κλήσεων, την σωστή καθοδήγηση και την παρακολούθηση των διαδικασιών του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών Ισπανόφωνων projects εκ μέρους πολυεθνικής εταιρίας. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν άριστη γνώση Ισπανικής γλώσσας με συνεκτιμώμενη την θετική διάθεση, την υπευθυνότητα και τον επαγγελματισμό.
Αρμοδιότητες:
- Ποιοτικός έλεγχος κλήσεων
- Παρακολούθηση διαδικασιών
- Καθοδήγηση των agents
- Εντοπισμός βελτιώσεων διαδικασιών
- Άριστη γνώση Ισπανικών
- Επικοινωνιακές δεξιότητες
- Δυναμικός χαρακτήρας
- Γρήγορη αντίληψη
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί
- Ανταγωνιστικός μισθός
- Ιδιωτική Ασφάλιση
- Εκπαίδευση
- Bonus επίτευξης στόχων
- Δυνατότητα εξέλιξης
- Άριστο εργασιακό περιβάλλον