MD TIPS: ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ
Έφτασε η ώρα της συνέντευξης για την θέση εργασίας που επιθυμείς. Έχεις κάνει τη σωστή προετοιμασία όσον αφορά τη συζήτηση της συνέντευξης; Πέρα από τις ερωτήσεις που αφορούν καθαρά το αντικείμενο της εργασίας και τα απαραίτητα skills ή την εμπειρία που απαιτείται για κάθε θέση, οι recruiters θέτουν κάποιες ερωτήσεις πάνω στο βιογραφικό, αλλά και […]
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ WORKSHOP ΣΤΟ ERASMUS LEADERS 2023
Η MANDYNAMIC διοργάνωσε ένα ενδιαφέρον Workshop με θέμα Το πρώτο βήμα στην αγορά εργασίας στο πλαίσιο της συμμετοχής της εταιρείας στις Ημέρες Καριέρας: “Erasmus Leaders 2023” που πραγματοποιήθηκαν στις 27-28 Μαΐου 2023 στο Ζάππειο Μέγαρο από το Erasmus Student Network Greece. Ο Παναγιώτης Καραγιαννάκης, Project Manager και ο Ανδρέας Μάντης, Recruitment Manager, παρουσίασαν στους συμμετέχοντες του Workshop […]
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ
Το βιογραφικό σημείωμα, απλά βιογραφικό ή Curriculum Vitae, CV ή Resume είναι το διαβατήριό μας για τον εργασιακό στίβο. Η προετοιμασία του είναι σημαντική και πρέπει να δίνουμε την προσοχή που αρμόζει, προκειμένου να αντικατοπτρίζει και να αναδεικνύει το ποιοι είμαστε, τις γνώσεις, την εμπειρία και τις δεξιότητές μας. Ακολουθούν μερικές χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές […]
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Το βιογραφικό σας έχει ξεχωρίσει και σας έχουν καλέσει για την πολυπόθητη συνέντευξη. Ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές από τoυς recruiters της MANDYNAMIC, οι οποίες ισχύουν είτε η συνέντευξη είναι δια ζώσης, είτε online. Ξεχωρίστε και διεκδικήστε τη δουλειά που σας ταιριάζει!
Πώς να εξελιχθείτε στην εργασία σας. 14 Tips για να ενθουσιάσετε το αφεντικό σας.
14 tips που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ξεχωρίσετε στην εργασία σας.
11 tips για να σαρώσετε στην επόμενη συνέντευξή σας για δουλειά!!!
11 τρικ που θα βελτιώσουν την απόδοσή σας και τη συνολική εμπειρία σας από τη συνέντευξη:
”6 tips για να γίνεις ο/η Σερβιτόρος-α της καρδιάς μας”
Οι παραπάνω συμβουλές μπορούν να αποβούν εξαιρετικά σημαντικές για την δημιουργία μιας σταθερής πελατείας, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές, που πελάτες, αν και δεν έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από την γεύση ή την ποιότητα της παραγγελίας τους, εκτίμησαν την ευγένεια, την ειλικρίνεια και την εξυπηρετικότητα του σέρβις.
Ο πιο καλός Receptionist
O υπάλληλος υποδοχής ή αλλιώς receptionist είναι η καρδιά του εκάστοτε ξενοδοχειακού καταλύμματος. Υποδέχεται και καλωσορίζει τον κόσμο που φτάνει στο κατάλυμμα, αλλά είναι και ο φύλακας άγγελος για την καλή και ευχάριστη διαμονή κάθε πελάτη. Παρακάτω είναι 10 από τα πιο σημαντικά καθήκοντα ενός υπαλλήλου υποδοχής.