ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ: Η MANDYNAMIC ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ
Η MANDYNAMIC συμμετείχε με επιτυχία στις Ημέρες Καριέρας που διοργάνωσαν τρία μεγάλα ελληνικά Πανεπιστήμια. Την Πέμπτη 27 και την Παρασκευή, 28 Απριλίου 2023 οι εκπρόσωποι της εταιρείας έδωσαν το παρόν στις “Ημέρες Καριέρας 2023 – Skyrocket your career” του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (ΠΑΜΑΚ), που πραγματοποιήθηκαν στο ξενοδοχείο CAPSIS, στη Θεσσαλονίκη. Οι φοιτητές, -τριες και απόφοιτοι […]
HORECA 2023: ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ & ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΤΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ MANDYNAMIC
Με περισσότερες από 1.400 B2B συναντήσεις ολοκληρώθηκε η παρουσία της MANDYNAMIC στην 17η Διεθνή Έκθεση HORECA 2023, την κορυφαία εμπορική συνάντηση για τους κλάδους του τουρισμού και της εστίασης, που διοργανώθηκε 10-13 Φεβρουαρίου 2023, στα 50.000 τμ. του Εκθεσιακού Κέντρου METROPOLITAN EXPO, στην Αθήνα. Το ενδιαφέρον των επισκεπτών της έκθεσης ήταν ιδιαίτερα αυξημένο, όσον αφορά […]
Διευθυντής Πωλήσεων. O Μαέστρος!
Ο Διευθυντής πωλήσεων έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη όλων εκείνων των δραστηριοτήτων οι οποίες είναι απαραίτητες, προκειμένου η επιχείρηση να διαθέτει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στην αγορά, ώστε να αγοράζονται από τους καταναλωτές – πελάτες. Ειδικότερα, αναλαμβάνει τη θέσπιση αντικειμενικών στόχων για το πρόγραμμα πωλήσεων της επιχείρησης και το σχεδιασμό τρόπων για την […]
Γραμματέας. Το τιμόνι του γραφείου!!!
Η γραμματέας γνωρίζει τα πάντα, αλλά κάνει πως δεν ξέρει τίποτα. Υπάρχει, αλλά δεν εμφανίζεται πουθενά. Γνωρίζει τις κινήσεις του προϊσταμένου της καλύτερα απ’ όλους. Γίνεται αποδέκτης απόρρητων πληροφοριών και είναι το δεξί χέρι του προέδρου.
Good Housekeeping. Η τέχνη της Καμαριέρας.
Το goodhousekeeping μας έδωσε πολλές και εξαιρετικά χρήσιμες πληροφορίες για την «τέχνη» της καμαριέρας.
”6 tips για να γίνεις ο/η Σερβιτόρος-α της καρδιάς μας”
Οι παραπάνω συμβουλές μπορούν να αποβούν εξαιρετικά σημαντικές για την δημιουργία μιας σταθερής πελατείας, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές, που πελάτες, αν και δεν έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από την γεύση ή την ποιότητα της παραγγελίας τους, εκτίμησαν την ευγένεια, την ειλικρίνεια και την εξυπηρετικότητα του σέρβις.
Ο πιο καλός Receptionist
O υπάλληλος υποδοχής ή αλλιώς receptionist είναι η καρδιά του εκάστοτε ξενοδοχειακού καταλύμματος. Υποδέχεται και καλωσορίζει τον κόσμο που φτάνει στο κατάλυμμα, αλλά είναι και ο φύλακας άγγελος για την καλή και ευχάριστη διαμονή κάθε πελάτη. Παρακάτω είναι 10 από τα πιο σημαντικά καθήκοντα ενός υπαλλήλου υποδοχής.
Καριέρα Στα Τουριστικά Επαγγέλματα
το Στέλεχος Τουριστικών Μονάδων αποτελεί μία ειδικότητα αιχμής διότι θεωρείται απαραίτητη για να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία των μονάδων φιλοξενίας των τουριστών.
Προσωρινή απασχόληση,οφέλη και γεγονότα
Πάνω από το 30% των ευκαιριών μετατρέπονται σε μόνιμες συνεργασίες, ανάλογα με την ορθότητα της επιλογής του εργαζομένου για τη συγκεκριμένη θέση και με τις ανάγκες του εργοδότη